Google Analytics

Google Analytics nav tikai grafiks ar mājas lapas apmeklētāju skaitu. Šis rīks spēj parādīt mārketingam un biznesam ļoti vērtīgu un noderīgu informāciju, ja tam pareizi pajautā.

Google slēpj meklēšanas atslēgas vārdus

Ir pagājis jau gads, kopš Google sāk nerādīt meklēšanas frāzi, ar kādu lietotājs ir atnācis no google meklētāja, ja šis lietotājs ir autorizējies google servisā (ar gmail.com vai google+). Google Analytics šādas meklēšanās frāzes rādās kā [not provided].

Ko tas ir ietekmējis līdz šim un ko tas mainīs nākotnē?

Nesens pētījums parāda, ka arvien vairāk meklējumu atslēgas vārdi parādās kā [not provided]. Tagad jau 39% atslēgas vārdu parādās kā [not provided].

Apskatot datus savām lapām, visās lapās pa retam parādās [not provided] kopš 2011. gada oktobra, bet izteikti šādi rezultāti Google Analytics sāk parādīties 2012. gada 5. – 7. martā.

Lasīt tālāk