Var veikt visādas SEO darbības un izveicības, bet bez atbilstoša tekstuālā satura mājas lapā tam visam nav lielas jēgas. Tam, ko cilvēki meklē, ir jābūt pieminētam mājas lapā. Pastāstīšu par mājas lapas sadaļas satura optimizācijas atgadījumu ar vienu savu lapu, kas ļoti uzskatāmi pierāda vairākus svarīgus punktus: Lasīt tālāk
AdWords konta sakārtošana rezultējas 2,7 reizes vairāk klientos.
Veiksmīga AdWords reklāmu konta pamatā ir daudzi priekšnosacījumi. Viens no tiem ir pareizi veidota konta struktūra, lai reklāmas tiktu precīzi mērķētas un būtu iespējams analizēt rezultātus un veikt optimizāciju. Parādīšu, kādi ir rezultāti un ieguvumi, ja AdWords konts tiek pareizi veidots, strukturēts un optimizēts. Rakstā tiek izmantots reāls AdWords konts un apskatīti tā optimizācijas rezultāti.
Nesakārtots un neoptimizēts konts nerada peļņu
Attēlā ir redzama situācija AdWords kontā pirms optimizācijas, optimizācijas laikā un labu laiku pēc tās. Lasīt tālāk
Ziņu portāli Latvijā kūtri izmanto jaunās SEO iespējas apmeklētāju iegūšanai.
Pagājušā gada septembrī Google prezentēja jauno iespēju – definēt papildus (rakstā nepieminētus) atslēgas vārdus, kas raksturo ziņas saturu. Apskatīju Gemius audience lielākos ziņu portālus, lai saprastu, cik daudzi ziņu portāli izmanto šo jauno risinājumu.