AdWords

Google AdWords reklāma – par reklāmu Google AdWords tīklā un google meklētājā, kas ir efektīva un rezultatīva. Man ir vairāk kā 2 gadu pieredze veidojot un optimizējot AdWords kontus vairākiem desmitiem klientu no dažādām nozarēm ar atšķirīgu budžetu apjomu un reklāmu konkurenci AdWords tīklā. Šeit es padalos ar savām zināšanām un ieteikumiem.

AdWords konta sakārtošana rezultējas 2,7 reizes vairāk klientos.

Veiksmīga AdWords reklāmu konta pamatā ir daudzi priekšnosacījumi. Viens no tiem ir pareizi veidota konta struktūra, lai reklāmas tiktu precīzi mērķētas un būtu iespējams analizēt rezultātus un veikt optimizāciju. Parādīšu, kādi ir rezultāti un ieguvumi, ja AdWords konts tiek pareizi veidots, strukturēts un optimizēts. Rakstā tiek izmantots reāls AdWords konts un apskatīti tā optimizācijas rezultāti.

Nesakārtots un neoptimizēts konts nerada peļņu

Attēlā ir redzama situācija AdWords kontā pirms optimizācijas, optimizācijas laikā un labu laiku pēc tās. Lasīt tālāk

Google slēpj meklēšanas atslēgas vārdus

Ir pagājis jau gads, kopš Google sāk nerādīt meklēšanas frāzi, ar kādu lietotājs ir atnācis no google meklētāja, ja šis lietotājs ir autorizējies google servisā (ar gmail.com vai google+). Google Analytics šādas meklēšanās frāzes rādās kā [not provided].

Ko tas ir ietekmējis līdz šim un ko tas mainīs nākotnē?

Nesens pētījums parāda, ka arvien vairāk meklējumu atslēgas vārdi parādās kā [not provided]. Tagad jau 39% atslēgas vārdu parādās kā [not provided].

Apskatot datus savām lapām, visās lapās pa retam parādās [not provided] kopš 2011. gada oktobra, bet izteikti šādi rezultāti Google Analytics sāk parādīties 2012. gada 5. – 7. martā.

Lasīt tālāk

AdSense. Efektīva reklamēšanas AdSense tīklā. Ietiekumi un pieredze.

Google AdSense izmantoju vairāk kā 3 gadus un aptuveni padsmit lapās (mani privātie projekti un eksperimenti interneta dzīlēs). Dati ir par lapām ar saturu latviešu valodā un Latvijas domēnos.

Zemāk padalīšos ar savu pieredzi, novērojumiem un ieteikumiem.

Ikdienā strādāju arī ar reklāmām AdWords (izveide, optimizācija – sākuma un padziļinātā), kas man ir devis zināšanas un izprati par to, kas notiek “žoga” otrā pusē.
Lasīt tālāk