e-komercija

E-komercija (elektroniskā komercija) – preču un pakalpojumu tirdzniecība internetā. To var darīt ļoti efektīvi un veiksmīgi, tikai tad ir jāzin kā to darīt pareizi. Zemāk ir raksti ar padomiem un ieteikumiem no manas pieredzes.

AdWords konta sakārtošana rezultējas 2,7 reizes vairāk klientos.

Veiksmīga AdWords reklāmu konta pamatā ir daudzi priekšnosacījumi. Viens no tiem ir pareizi veidota konta struktūra, lai reklāmas tiktu precīzi mērķētas un būtu iespējams analizēt rezultātus un veikt optimizāciju. Parādīšu, kādi ir rezultāti un ieguvumi, ja AdWords konts tiek pareizi veidots, strukturēts un optimizēts. Rakstā tiek izmantots reāls AdWords konts un apskatīti tā optimizācijas rezultāti.

Nesakārtots un neoptimizēts konts nerada peļņu

Attēlā ir redzama situācija AdWords kontā pirms optimizācijas, optimizācijas laikā un labu laiku pēc tās. Lasīt tālāk

Dublētais saturs | dubultais saturs – SEO problēma.

Angļu valodā tas saucas – “duplicate content“, bet latviešu valodā to parasti dēvē par “dublētais saturs” vai “dubultais saturs”. Runa ir par saturu vienas lapas ietvaros, nevis satura kopēšanu no vienas lapas citā.

Kā veidojas dubultais saturs? Populārākie scenāriji.

Parasti tas veidojas ļoti vienkārši – vienu un to pašu lapas saturu var iegūt no dažādiem linkiem. Piemēram: www.domens.lv/raksts-1.html un www.domens.lv/raksts-1.html?skats=pielagots-printesanai . Lai arī saturs lapā ir viens un tas pats, tikai nedaudz savādāk vizuāli noformēts, tas tiek uztverts kā divi nesaistīti teksti, jo katram ir savs links.

Lasīt tālāk

Google slēpj meklēšanas atslēgas vārdus

Ir pagājis jau gads, kopš Google sāk nerādīt meklēšanas frāzi, ar kādu lietotājs ir atnācis no google meklētāja, ja šis lietotājs ir autorizējies google servisā (ar gmail.com vai google+). Google Analytics šādas meklēšanās frāzes rādās kā [not provided].

Ko tas ir ietekmējis līdz šim un ko tas mainīs nākotnē?

Nesens pētījums parāda, ka arvien vairāk meklējumu atslēgas vārdi parādās kā [not provided]. Tagad jau 39% atslēgas vārdu parādās kā [not provided].

Apskatot datus savām lapām, visās lapās pa retam parādās [not provided] kopš 2011. gada oktobra, bet izteikti šādi rezultāti Google Analytics sāk parādīties 2012. gada 5. – 7. martā.

Lasīt tālāk