Klasiska SEO kļūda: nepareizi izmantots H1 tags

Gribētu izskaidrot pāris visbiežāk pieļautās kļūdas saistībā ar <H1> tagu. Jo vairāk es veicu SEO auditus un palīdzu veikt lapu SEO, jo biežāk redzu vienas un tās pašas kļūdas. Ja agrāk šīs kļūdas lielu ļaunumu lapām nenodarīja, tad pēdējā laikā to negatīvā ietekme ir diezgan liela – no pazeminātiem vai pat neiegūtiem SERP (Search Engine Result Page) rezultātiem līdz pat lapas sodīšanai no Google puses (piemēram, visas lapas izslēgšana no SERP), ja algoritmam šāda <H1> lietošana izskatās pēc negodīgas manipulācijas ar mērķi mākslīgi uzlabot SERP pozīcijas.

Pirmās 2 aprakstītās kļūdas visbiežāk ir programmētāja nezināšana vai vienaldzība, bet trešā man izskatās pēc nezinātāja mēģinājuma veikt SEO optimizāciju.

Lasīt tālāk

Google AdSense jaunais izmērs konfliktē ar pašu SEO vadlīnijām.

Google ir paziņojusi par jaunu, brendiem draudzīgu reklāmlaukumu AdSense tīklā 300×600 – Large Skyscraper. Tas ir milzīgs laukums, gandrīz divreiz platāks par līdzšinējo 160×600. Ja vidēji lapā saturs aizņem aptuveni 640px platu laukumu, tad tagad jau pusi no tā aizņems šis reklāmlaukums. Zemāk ir attēls ar dažādu AdSense reklāmas laukumu salīdzinājumu.

Google AdSense ieteikumi konfliktē ar Google SEO ieteikumiem.

Jaunais Google AdSense reklāmas laukums kā arī reklāmas laukumu izvietojumu ieteikumi tiešā veidā konfliktē ar Google SEO labās prakses vadlīnijām kā arī Google SEO ietiekumiem un algoritmiskajām izmaiņām.
Lasīt tālāk